pohod na Primož

V neposredni bližini našega športnega centra se nahaja izhodišče za lahek in označen pohod, ki vam bo vzel 2 uri časa (v obe smeri), opravili pa boste približno 400 m višinske razlike.

Iz našega centra se na pot odpravite z avtom ali s kolesom po glavni ali stranski cesti do Ljubnega ob Savinji in sledite oznakam za Smrekovec. Te vas peljejo desno v center kraja, nato pa po precej ozki in rahlo vzpenjajoči cesti zagledate oznako za pokopališče, kjer zavijete levo na strmo cesto in še enkrat levo na pokopališče. Na urejenem parkirišču parkiramo.

S parkirišča se na pot odpravite najprej ob obzidju pokopališča, nato skozi travnik kjer že pelje markirana pot. Najprej ji sledite v desno, mimo kapelice, nato pa manj vidna pot, ki preči pašno ograjo, pripelje na hribček, do kolovoza, ki pelje v levo navzgor. Prečite gozd, nato makadamsko cesto in obidete spominsko obeležje na drevesu. Še naprej se vzpenjate skozi gozd in naenkrat se vam odpre čudovit razgled na dolino in kmetijo Sedelšak. Pot nadaljujete z vzponom nad omenjeno kmetijo, pri kapelici sestopite ob rob gozda, kjer strmo navzgor nadaljujete po kolovozu. Držite se desno in po krajšem prečnem vzponu prispete do razpotja, kjer sledite oznaki za cerkev Sv. Primoža (levo). Le nekaj minut še nadaljujete skozi gozd, nato se pot odpre in čez travnik, mimo stare hiše dosežete vrh in cerkev Sv. Primoža (883 mnv).

Z vrha se vam odpre pogled na okoliško hribovje (Golte, Menina, Raduha, tudi Kamniško Savinjske Alpe).

Sledite mapi.

Open chat
Scan the code
Hey there how can we help!