z E-KOLESI na smrekovec

višinska razlika: 1800m

Najvišja točka: 1400 mnv

Časovni okvir: 3 h

Na pot se podate iz našega športnega centra naravnost v klanec čez glavno cesto. Po slabem kilometru zavijete desno na makadamsko cesto in dalje peljete po gozdni poti približno 1 km. Nato se spustite po asfaltni cesti navzdol mimo pokopališča in se pripeljete na križišče ceste, ki pripelje iz centra kraja Ljubno ob Savinji. Zavijete levo v smeri Rastk in sledite oznakam za Smrekovec. Naslednjih 15 km ves čas kolesarite v zmeren klanec po asfaltu, tudi po makadamu. Najprej se peljete skozi naselje hiš, naprej mimo Lovske družine Ljubno in Herbal Glamping Resorta Ljubno do Ljubenskih Rastk, kjer je oznaka za Smrekovec. Peljete naravnost po vijugasti vzpenjajoči se cesti, mimo višje ležečih domačij. Približno 2 km pred Smrekovcem vas pričaka razpotje, kjer se usmerite desno navzgor (levo navzdol je cesta po kateri boste nadaljevali kasneje) in tako v zmernem klancu nadaljujete vse do doma na Smrekovcu (1377 mnv).

Vrh Smrekovca, ki ga lahko dosežete po označeni peš poti od doma na Smrekovcu v le 30 min, je 1577 m visoki ugasli vulkan. Smrekovec je 15 km dolgo pogorje predalpskega sveta, ki je zavarovano kot geološki in botanični rezervat Smrekovec – Komen. Vulkan je bil aktiven v geoloških obdobjih terciarja, pred 23 milijoni let, ko je ležal še pod morjem. V kolikor se na vrh ne podate, si v koči privoščite okrepčilo in uživajte v razgledu na celotno Šaleško dolino in del Pohorja. V popolnem vremenu seže pogled tudi do Slemena nad Zagrebom.

Pripravljeni nadaljevati pot? Od koče se odpeljete 2 km nazaj po isti cesti vse do razpotja, za katerega smo prej zapisali, da boste po tej poti nadaljevali kasneje, torej zavijete ostro desno in nekoliko navzdol. Sledite vijugasti gozdni cesti, ki se izmenično vzpenja in spušča, teren postane nekoliko zahtevnejši, zato previdnost ni odveč. Po 2 km se vam pogled iz gozda odpre na dolino. Od razglednega mesta sledimo poti, ki se hitro dvigne za kar nekaj metrov višine, preko 1300 mnv, nato se spusti za približno 200 m in zopet dvigne nad 1300 mnv. Na tem mestu, prečimo greben Smrekovec – Komen in peljemo mimo pod vrhom Komen. Po dobrih 30 km skupne dolžine pripeljete do razpotja, kjer zavijete levo in sledite poti, ki se ponovno dvigne, tokrat na 1400 mnv in s tem dosežete najvišjo točko kolesarske poti. Po vijugasti gozdni poti, naslednjih 10 km nadaljujete večinoma po ravnem, na višini 1000 mvn, kjer peljemo tudi mimo izhodišča za peš pot na Veliki Travnik. V naslednjih 8 kilometrih obidete kar nekaj domačij in se naužijete čudovitega razgleda na Kamniško Savinjske Alpe. Nato se priključite cesti, ki vas v zadnjem kilometru spusta pripelje nazaj do izhodišča – našega športnega centra.

Mapa GPX

Open chat
Scan the code
Hey there how can we help!